Reüniemiddag bij vv Alblasserdam

7 juni 2018 8:00

Zaterdag 16 juni organiseert vv Alblasserdam een Reünie-middag in het kader van het 90 jarig bestaan van de club.

Jacob Kappen, jubileumcommissielid: “we organiseren de middag voor jong en oud; zowel voor leden als oud-leden. Iedereen die het leuk vindt mag komen. We vinden het leuk om met elkaar mooie herinneringen op te halen en natuurlijk wat partijtjes voetbal te spelen.  Dat zullen korte wedstrijdjes van 7 tegen 7 worden, zodat het ongeacht de staat van je conditie voor iedereen een beetje vol te houden is”  lacht hij.  De club hoopt op veel belangstelling zodat er veel herinneringen opgehaald worden en de rijke clubhistorie aangevuld kan worden met mooie verhalen en anekdotes. “Dat zal met het zien van onze fototentoonstelling  geen probleem moeten zijn”, aldus Kappen. De fototentoonstelling staat dan tentoongesteld in de kantine van de club. De middag begint om 14.00u. De buitenbar is open en voor de kids staat er een coole stormbaan klaar om zich te vermaken!

Iedereen is van harte welkom! Enthousiastelingen die graag ook een balletje willen trappen tijdens de reüniemiddag kunnen zich aanmelden via het emailadres: [email protected].