Goalkeepers Education Skills verzorgt jeugdkeeperstrainingen bij vv Alblasserdam

21 november 2019 21:30

vv Alblasserdam heeft overeenstemming bereikt met GES (Goal Keepers Education Skills) om jeugdkeeperstrainingen te gaan verzorgen.

Michel Stoppelenburg (TC) heeft overeenstemming bereikt met Wim Berends van GES om na de winterstop keeperstrainingen te gaan verzorgen voor de jeugdkeepers van vv Alblasserdam.

Wim Berends heeft na 40 jaren van begeleiden en trainen van (jeugd)keepers in verenigingsverband besloten zich beroepsmatig in te spannen om (jonge)keepers in de regio kansen te bieden zich individueel dan wel in groepsverband te verbeteren en “hun plafond” te kunnen halen. Wim: "De aandacht moeten zij krijgen. Zeker als zij zichzelf willen verbeteren."
Door een ruim opgezet cursusprogramma en een goede samenwerking met de regionale verenigingen en beschikbare trainers te creëren, hopen we de missie in alle genoemde regio’s te bewerkstelligen. Uiteindelijk hebben we dan een win-win situatie bereikt voor alle partijen, maar vooral de keepers plukken er de vruchten van.
Het ultieme doel is natuurlijk eigen opgeleide keepers in het doel van de regio club te krijgen!

vv Alblasserdam is trots op de bereikte overeenstemming en kijkt uit naar de samenwerking!