Gezocht!

25 februari 2021 12:15

Denk jij ook wel eens...?
Wat is het toch altijd gezellig op Souburgh bij v.v. Alblasserdam? Wat voetbalt mijn (klein) kind met veel plezier hier! Wat loopt het allemaal goed gesmeerd op zo’n zaterdagochtend?
Wat verlopen de trainingen altijd goed! Of soms niet maar wat wordt dat dan prima opgepakt!
En de belangrijkste gedachte: Wat zou ik het leuk vinden om onderdeel uit te maken van deze gezellige vereniging! Dan hebben wij goed nieuws! :)

Dan hebben we zeer goed nieuws!!

Wij zijn namelijk op zoek naar vrijwilligers, in elke vorm dan ook!  Lijkt het jeugdbestuur je iets?  Of wellicht ligt je hart meer bij de kantine/horeca? Of sta je liever op het veld als (hulp) trainer/begeleider? Of ben je handig en heb je wat vrij uurtjes over voor het klusteam?

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste dames/heren die ons team van vrijwilligers willen komen versterken.

Wat krijg je ervoor terug?

Een leuke, gezellige, spontane en ingewerkte groep vrijwilligers. Je komt in een warm bad terecht, want we zijn sowieso blij dat jij je bij ons aansluit.  Door Corona word je niet fysiek, maar wel met de spreekwoordelijke  ‘’ open armen’’ ontvangen.

En zeg nou zelf: ‘’Wie wil dat nou niet?” Een verengiging ben je tenslotte samen.
Wil jij wat betekenen voor de club? Meld dit dan via [email protected]

VrijwilligersLoesje.jpg