UPDATE 2: Jan is verhuisd! (Jan Baljé ontvangt steun vanuit VVA)

17 juni 2021 14:15

Jan is verhuisd en woont tijdelijk in Dordrecht.

Jan is tijdelijk verhuisd naar de Crabbenhof in Dordrecht. Hij hoopt aan het einde van dit jaar in de Alblashof te gaan wonen. Het adres daar is:

Crabbenhof, afdeling Bonzai, kamer 144
Groen van Prinsterenweg 38
3317 SP Dordrecht

16-05-2021:

Jan laat via zijn zoon John weten heel dankbaar te zijn voor alle reacties (in welke vorm dan ook) die hij gekregen heeft! Doet hem erg goed! :)

02-04-2021:

Enige tijd geleden is onze trouwe supporter Jan Baljé helaas getroffen door een hersenbloeding. Inmiddels gaat het weer wat beter met hem en onze voorzitter zocht hem op in de revalidatiekliniek

Jan had van het team van zijn kleinzoon Dyllan (O13-1) al een gesigneerd shirt gekregen om hem een hart onder de riem te steken.

Ook het bezoekje van Arjan Maat werd erg gewaardeerd want Jan mist VVA natuurlijk wel. En dat snappen we heel goed. Jan zal helaas niet meer naar huis kunnen in verband met teveel fysieke beperkingen en zal in een verzorgingshuis gaan wonen. Hopelijk kan hij op korte termijn terecht in de Alblashof. Tot die tijd verblijft hij op een revalidatieafdeling van het Albert Schweiterziekenhuis.

Wilt u Jan ook een hart onder de riem steken? Een kaartje sturen is altijd leuk en dit kan naar zijn huisadres, zijn zoon zorgt dat het bij hem terecht komt!

Baandersstraat 49
2951 VC Alblasserdam

Jan, we denken aan je en leven met je mee! We wensen je nog meer herstel toe en hopelijk kan je snel naar een nieuwe eigen vaste plek!

Bestuur en leden vv Alblasserdam