Start Grote Clubactie 2021

19 september 2021 11:30

Zaterdag 18 september zijn we weer gestart met de Grote Clubactie!

Dat betekent dat onze leden weer loten kunnen (ver)kopen om wat extra geld aan de clubkas toe te voegen. Zoals gebruikelijk is maar liefst 80% per verkocht lot is voor de club!

De lotenboekjes worden aankomende week verdeeld over de teams, dan kan het (ver)kopen beginnen! De loten kosten €3,- per stuk. Het verkoopboekje is al jaren een succesvolle verkoopmethode waarbij, veelal jeugdleden, loten verkopen aan familie, vrienden en buren!
Via het verkoopboekje geven kopers voor de aankoop van hun lot(en) een eenmalige machtiging af.
Dit kan ook via de mobiele telefoon van de koper door de QR-code op het boekje te scannen. Deze snelle en eenvoudige manier om loten te verkopen, scheelt ons ook heel veel invoerwerk omdat de verkochte loten direct worden verwerkt! Wij hopen natuurlijk dat dat door heel veel kopers wordt gedaan.

Ook dit jaar zijn er weer veel mooie prijzen te winnen. Klik hier voor meer informatie.

Ook is het weer mogelijk om een "Superlot" te kopen, een populaire methode om met het hele team te doen. Pieter Lerensveld en Jordy Wemelsfelder beten het spits af afgelopen zaterdag en kochten namens het 1e een superlot!
IMG_4464.jpeg

Wij hopen dat de andere seniorenteams dit geweldige initiatief (net als vorig jaar) weer gaan volgen!

Niet in de gelegenheid om loten van 1 van onze leden te kopen? Koop dan hier online uw loten!

Wij wensen je heel veel succes met het verkopen van loten! We gaan ervoor met z’n allen en hopen op een geweldig resultaat. Jouw inzet is goud waard!

Je helpt de club enorm in deze moeilijke tijd en je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen!

Steunons_banner_336x280.gif

Superlotbanner_756x348.gif