Wat doe jij voor de club?

30 september 2021 14:00

Het is een vraag die we zeker één keer per jaar aan onszelf mogen stellen. Kom ik bij VVA alleen maar ‘consumeren’ of voel ik ook wel aan, dat dat eigenlijk alleen maar mogelijk is dankzij andere leden? En dat ik misschien óók iets voor mijn club moet doen?

Iedereen kent wel een reden om géén taak als vrijwilliger op zich te nemen. Hoe legitiem die ook is, eigenlijk zou elk lid (of ouder van het lid) minstens één keer per jaar iets moeten doen voor de club. Het woord ‘vereniging’ komt immers voort uit verenigen en dat betekent samenvoegen. Nu worden de taken door maar een kleine groep dezelfde mensen gedaan, waardoor er veel van hun tijd gevraagd wordt. Dit kan en moet anders!

Samen moeten we het doen!

We komen op diverse vlakken mensen tekort:

wil jij af en toe eens achter de bar of in de keuken helpen?
mail Linda Maat

wil jij wel eens een wedstrijd fluiten/begeleiden of helpen bij evenementen?
mail Margareth Julicher

wil jij weleens helpen bij het klussen?
mail Koos van Steenis

wil jij helpen bij het bijhouden van de website/onze socials?
mail Anja de Jong

wil jij training geven of leider van een team zijn?
mail de Technische Commissie

wil jij je inzetten voor (nieuwe) sponsors?
mail Piere Buse

En dit is maar een kleine greep waar we zoal handen tekort komen. ..Heb jij een ander idee over jouw hulp voor de club?
mail de secretaris

Niet alleen onze dank ik groot maar ook dat van de andere leden! We kijken uit naar jullie reacties!