Pupil van de week: Lex van Reenen

30 september 2022 19:00

Zaterdag 1 oktober is Lex van Reenen pupil van de week tijdens de wedstrijd Alblasserdam - Streefkerk.

Lex is 7 jaar en zit in groep 4a van het Nokkenwiel en speelt in de JO9-1. Zijn hobby's zijn voetbal, gamen en lezen.
Lex wil later graag leraar worden.
Zijn favoriete positie in het veld is verdediger, daar speelt hij ook meestal.
Zijn favoriete voetbalclub is Feyenoord. Lex heeft niet echt een favoriete speler, hij vindt alle spelers goed!
Het leukste bij vv Alblasserdam vindt Lex dat hij lekker kan voetballen. Goed om te horen Lex, dat is het allerbelangrijkste!
Hij heeft geen favoriete speler bij het 1e van Alblasserdam, maar zou wel graag met Leroy Naaktgeboren op de foto willen na afloop van de wedstrijd!

Wij wensen je heel veel plezier zaterdag Lex!