Tentenkamp 2023 geslaagd!

7 mei 2023 15:30

Op 5 en 6 mei werd er bij de club weer een tentenkamp georganiseerd.

Een aantal enthousiaste ouders en trainers hadden de handen ineen geslagen om dit mogelijk te maken. En wat een geluk hebben we gehad met het weer! De hele vrijdag heeft het namelijk geregend, maar nadat het tentenkamp aan het einde van de middag was opgezet, werd het droog en zelfs stralend weer.

Er werd volop genoten van het tentenkamp door jong en oud. De kinderen konden heerlijk ravotten en spelletjes spelen, terwijl de ouders en trainers genoten van de gezelligheid en het samenzijn. Er was een uitgebreid programma samengesteld met diverse activiteiten en ook werd er goed voor de inwendige mens gezorgd.

Het tentenkamp was een groot succes en iedereen kijkt nu al uit naar de editie van volgend jaar. Langs deze weg willen wij dan ook iedereen die heeft geholpen bij het tentenkamp hartelijk bedanken voor hun inzet en bijdrage aan dit geslaagde evenement.
Het was een fantastisch tentenkamp en we hopen dan ook dat we in de toekomst nog veel van dit soort mooie evenementen kunnen organiseren bij onze club!

Via het fotoalbum kunnen we nog even nagenieten van alle mooie herinneringen die we hebben gemaakt.

IMG_20230505_173415.jpg

Klik hier voor het fotoalbum