Guess who’s back!!

18 mei 2023 7:00

Nigel Drinkwaard keert terug naar zijn oude voetbalclub vv Alblasserdam voor het nieuwe seizoen.

De 17-jarige talentvolle keeper maakt de overstap van De Zwerver, waar hij dit seizoen een aantal keer in het 1e elftal van de Zwerver heeft gekeept in de 1e klasse.

Met de terugkeer van Nigel komt er opnieuw een bekende terug naar VVA, waar de technische commissie erg enthousiast over is. Peter Julicher, namens de commissie, zegt: "We zijn ontzettend blij dat Nigel Drinkwaard terugkeert bij VVA en komend seizoen weer het oranje-wit gaat dragen! Nigel heeft op jonge leeftijd al mooie ervaringen mogen opdoen, hopelijk gaat hij zich bij VVA verder ontwikkelen, daar gaan wij beide alles aan doen en hebben daar ook al het vertrouwen in".

Nigel zelf is ook blij met zijn overstap en kijkt uit naar het spelen voor vv Alblasserdam: "Ik ben erg blij dat ik weer terug ben bij mijn oude club. Ik heb mooie ervaringen opgedaan bij De Zwerver en ik hoop dat ik mijn kwaliteiten kan laten zien bij VVA en kan bijdragen aan het succes van het team."
Met Nigel Drinkwaard heeft vv Alblasserdam er een talentvolle keeper bij die mogelijk een belangrijke rol kan gaan spelen in het nieuwe seizoen.

d6a01fc4-0c0c-4575-a43c-95ff841eac6d.jpeg