Algemene informatie

vv Alblasserdam is opgericht op 7 mei 1928 en is een bloeiende en vooral zeer actieve voetbalvereniging, dat naast het voetballen ook op elk gewenst niveau zorgt voor de nodige ontspanning en gezelligheid. Alle mogelijke faciliteiten, zowel voor de toeschouwers als voor de spelers, zijn aanwezig. Na afloop van de wedstrijden bestaat de mogelijkheid om in onze gezellige kantine na te babbelen onder het genot van een hapje en drankje!

Om via dit medium de sportieve sfeer en de vele activiteiten bij vv Alblasserdam over te brengen valt niet mee.

Wij stellen dan ook voor: Kom zelf eens kijken!

vv Alblasserdam is een voetbalvereniging van ca. 450 leden.
In seizoen 2022-2023 zijn er 6 senioren heren elftallen en 16 jeugdteams actief.

Het eerste elftal speelt in de 2e klasse van de zaterdag competitie.

Waar vindt u ons?

Het sportcomplex bevindt zich aan de Bas Verhoevenweg in Alblasserdam. Te weten op 'Sportpark Souburg'. Kijk voor de routebeschrijving hier.

vv Alblasserdam heeft de beschikking over een kantine met ontvangstruimte/bestuurskamer, een overdekte zittribune, staantribune en een lichtinstallatie rond het hoofdveld en het trainingsveld.

De aanvangstijd voor alle competitiewedstrijden van vv Alblasserdam 1 is zaterdagmiddag om 14:30 uur.