Scheidsrechter worden?

vv Alblasserdam heeft sportiviteit hoog in het vaandel staan en vindt het dan ook van belang om niet alleen aandacht te hebben voor het voetbalspel zelf, maar ook oog te hebben voor de regels en de mensen, die deze regels moeten bewaken: de scheidsrechters!
Bij vv Alblasserdam proberen we op iedere wedstrijd een geschikte scheidsrechter in te delen.

We hebben een enthousiaste groep scheidsrechters in alle leeftijden welke wekelijks onze wedstrijden fluiten. Een groot aantal jeugdscheidsrechters, die voor het merendeel zelf ook voetballen in onze juniorenteams leiden de wedstrijden van de pupillen en lagere juniorenteams.

We kunnen altijd nog enthousiaste nieuwe scheidsrechters en assistent scheidsrechters gebruiken.

Lijkt het je ook leuk om eens een wedstrijdje te fluiten of ben je geïnteresseerd in de scheidsrechterscursus? Voor meer info kun je terecht bij Margareth Julicher:
Mail: [email protected] Tel:06-11364971