Word sponsor van vv Alblasserdam!

Sponsorgelden zijn een levensader voor de club. Ondanks het felt dat veel bedrijven op dit moment kritisch naar hun sponsorbudget kijken, blijft het voor de club noodzakelijk om nieuwe sponsors te werven en onze bestaande sponsors te koesteren. Een explosief groeiend aantal mensen geniet van sport, actief of passief, individueel of in teamverband, recreatief of op topniveau. Sport ontstresst, sport is gezond, sport is vrijetijdsbesteding nummer 1, sport verbroedert, sport is mooi, spannend, en voor miljarden het meest geliefde kijkspel, langs de lijn of op TV.

Veel bedrijven voelen zich betrokken bij VVA, onder andere omdat men mensen kent die actief zijn bij de club. Dat zorgt voor een bijzondere gunfactor, waardoor sponsoring bij VVA meer rendement oplevert dan elders. De voordelen van sponsoring bij VVA op een rijtje:

• Sponsoring draagt absoluut in positieve zin bij aan uw bedrijfsimago.
  • De doelgroep binnen onze vereniging kan direct van invloed zijn op de afzet van uw producten.
  • VVA bestaat al meer dan 85 jaar en kent een nog steeds groeiend ledenaantal. Daardoor biedt de club een grote mate van continulteit.
  • VVA geniet ruime aandacht in de plaatselijke media en is pro-actief op gebied van social media en PR
  • Sportsponsoring is een relatief goedkope manier om u een grotere naamsbekendheid te geven of uw logo te promoten.

Wanneer u kiest om VVA te sponsoren, dan kiest u voor een club die:

• Werkt met transparant en behoudend financieel beleid
  • Binnen de begroting een ideale balans nastreeft tussen ambities, wensen, vaste lasten en onvoorziene baten en lasten
  • De focus legt op de jeugdafdeling; op organisatorisch gebied en geleidelijk aan ook op financieel gebied.
  • Actief prestatief voetbal stimuleert binnen alle leeftijdscategorieen EN plaats biedt aan recreatieve voetbalsport
  • Grote waarde hecht aan het vaststellen en handhaven van Normen en Waarden
  • Plaats biedt aan leden van alle leeftijden, geslacht, cultuur en nationaliteit. Voetbal is een afspiegeling van de maatschappij
  • Actieve samenwerking stimuleert met omliggende verenigingen teneinde voetbalsport in de gemeente op lange termijn te waarborgen en betaalbaar te houden
  • Haar maatschappelijke betrokkenheid niet uit de weggaat en samenwerkt met diverse partijen teneinde sporten te stimuleren en goede doelen te ondersteunen.

Er zijn vele mogelijkheden om onze club te sponsoren. Met iedere sponsor zijn wij enorm blij, het maakt dat wij als vereniging kunnen blijven bestaan en allerlei activiteiten kunnen organiseren voor de leden. Er zijn tal van mogelijkheden, onder andere:

• Kledingsponsoring
  • Reclamebord langs de velden of gevel kantine
  • Reclamebord in de kantine
  • Wedstrijdbalsponsoring bij thuiswedstrijd van het le elftal
  • Promotie op website van vv Alblasserdam
  • Promotie op clubapp van vv Alblasserdam (voor smartphones en tablets)
  • Promotie op Club-TV in de kantine
  • Promotie op ons digitate scorebord: door-de-weeks zichtbaar langs de Edisonweg voor iedereen die Alblasserdam binnenrijdt. Op zaterdag zichtbaar voor iedereen die de club bezoekt.
We zitten graag met u aan tafel om voor u een sponsorpakket op maat samen te stellen! Neem contact op met de voorzitter van onze sponsorcommissie: Pierre Busé, 06-5316 54 25 ([email protected])