Afscheid Rinus Roest

20 juni 2016 13:15

Vrijdag 10 juni heeft de onderhoudsploeg afscheid genomen van onze trouwe vrijwilliger: Rinus Roest. Rinus stopt met de werkzaamheden vanwege zijn hoge leeftijd en gezondheid.

De mannen hadden lekker gebak bij de koffie en hem een zak met plantjes voor in de tuin gegeven. Rinus is al meer dan 40 jaar vrijwilliger bij VVA en sinds enkele jaren daarom ook benoemd tot "lid van verdienste". In al die jaren was Rinus van alle markten thuis:

hij is o.a. (wedstrijd)secretaris geweest van de Zaterdagafdeling; hij is elftalleider geweest, bardiensten gedaan, de kantine een tijdje schoongemaakt samen met o.a. Marrie Ooms. Hij heeft de onderhoudsploeg ondersteund, de velden belijnd en de laatste jaren de velden schoongehouden op de maandagen en...........Niet te vergeten,een trouw supporter bij de thuiswedstrijden van het 1e elftal.

We zullen Rinus missen maar wensen hem nog rustige gezonde jaren toe! Geniet van je welverdiende extra vrije tijd Rinus!