Aanmeldingsformulier lidmaatschap

Uw gegevens zullen met zorgvuldigheid worden behandeld en niet aan derden worden verstrekt met uitzondering van het kader van voetbalvereniging vv Alblasserdam en de voetbalbond KNVB.

Nadat we je aanmelding hebben ontvangen zullen we zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Aanmeldingsformulier nieuw lid

Alleen voor senioren

Spelende leden welke geen vrijwilligersfunctie vervullen zijn verplicht om enkele malen per jaar de club te ondersteunen.

Voor ouders & verzorgers
Als ouder van een jeugdlid bent u bereid om iets meer te doen dan alleen uw kind te ondersteunen.

Statuten en privacystatement

Als nieuw lid dien je kennis te nemen van de statuten van vv Alblasserdam en ons privacystatement. Beiden zijn te vinden via de website onder "Clubinfo / Algemeen".

* = verplicht