Aanmelden

Iedereen die wil komen voetballen bij onze vereniging is van harte welkom. Als je lid wilt worden dan vul je online een inschrijfformulier en een incassoformulier in. Deze komen automatisch bij de ledenadministratie terecht.

Wil een vriendje ook lid worden, of eens een training meemaken? Iedereen is van harte welkom! Het is altijd mogelijk een paar keer vrijblijvend mee te trainen. Of doe mee aan onze gratis voetbalclinics die wij regelmatig organiseren!

Vrijblijvend meetrainen? Klik hier om contact met ons op te nemen

Wat kost het lidmaatschap?

Leeftijd Bedrag per jaar
0 t/m 12 jaar € 96,00
13 t/m 18 jaar € 114,00
18 jaar en ouder (actief spelend) € 186,00
Senioren overig € 76,00
Ondersteunende leden € 76,00

Opzeggen lidmaatschap of overschrijving naar andere club

Mocht je de club, om welke reden dan ook, verlaten, dan dien je dit schriftelijk met een opzegformulier aan de ledenadministratie door te geven. Het lidmaatschap eindigt altijd pas aan het einde van het boekjaar met inachtneming van een opzegtermijn van vier weken.Tot het einde van het boekjaar is dus ook contributie verschuldigd. Het boekjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni.

Ga je bij een andere vereniging voetballen, dien je voor 15  juni de overschrijving geregeld te hebben. Bij de nieuwe club meld je je aan, het overschrijven gebeurt verder digitaal.