Afgelastingen

Zodra afgelastingen (ook van uitwedstrijden) bij het wedstrijdsecretariaat van vv Alblasserdam bekend zijn worden die op deze pagina en op de club-app vermeld.
Via de club-app kunnen wij je het snelst op de hoogte brengen van een afgelasting. Stel je favoriete team in en zorg dat de "pushnotificatie" bij het menu instellingen aan staat.

Veel spelers en ook ouders vragen zich af door wie, wanneer, hoe laat en hoe de velden eigenlijk worden gekeurd bij vv Alblasserdam. Deze vraag is niet alleen bij vv Alblasserdam actueel, maar ook bij veel andere verenigingen. Een afgelasting roept vaak allerlei emoties op en iedereen heeft er wel een mening over. Welke beslissing er ook genomen wordt, altijd vecht iemand hem wel weer aan. Daarom op deze pagina (klik hier) wat achtergronden over de afgelastingprocedure, om meer duidelijkheid te geven en begrip te kweken voor de vrijwilligers die de diverse beslissingen moeten nemen.

Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via SMS ontvangen?
Je krijgt maximaal 5 berichten per week. Één bericht kost 0,25 euro. Je kunt je altijd weer afmelden door ZET AFGELASTING UIT te sms'en.
Wil je de laatste afgelastingen van jouw team via e-mail ontvangen?
Je kunt je op ieder moment weer afmelden door op de afmelding-link te klikken vanuit een verzonden e-mail notificatie.

Datum Wedstrijd Status Reden
Geen afgelastingen