De buitenbar gaat open!

9 maart 2017 11:15

Na maanden van heel hard werken kunnen we eindelijk de buitenbar openen! En dat gaan we natuurlijk op feestelijke wijze doen!

Het heeft even geduurd, maar dan staat er ook wat! En we kunnen er eindelijk gebruik van maken. Onze mooie buitenbar waar o.a Jos Veth ontzettend hard aan gewerkt heeft. Vele sponsoren en vrijwilligers hebben dit mogelijk gemaakt, dus we laten dit niet geruisloos voorbij gaan. We nodigen daarom iedereen uit om bij deze feestelijke opening aanwezig te zijn!

De opening vindt plaats op zaterdag 1 april om 13.30 uur, voorafgaand aan de wedstrijd VVA 1 - NSVV 1