Buitenbar feestelijk geopend!

1 april 2017 19:45

Eindelijk was het zaterdagmiddag 1 april zover: de buitenbar is geopend!

Met het doorknippen van het afzetlint door Jos Veth en het laten knallen van de party-poppers was de opening van de buitenbar eindelijk een feit! Richard Vink, één van de initiatiefnemers om deze wens van de club te realiseren zette kort uiteen hoe de weg naar de komst van de buitenbar verlopen was. Een jarenlange wens van de club, zoektocht naar sponsoren, het maken van een plan, de voorbereidingen en de daadwerkelijke bouw; het heeft menig vrijwilliger vele uren gekost. Deze mensen werden dan ook hartelijk bedankt en kregen een mooie bos bloemen. Ook alle sponsoren werden uiteraard bedankt. Zonder  Leo Harleman/HTI, Marius Kusters/Kusters Montage, Peter Biesbroek/BiesbroekBouw, Firma Kranendonk, Danny van der Linden/Dakbedekking, Peter Koops/Noordenne Glas en Heineken kon de buitenbar niet gerealiseerd worden. We zijn deze sponsoren heel dankbaar! Richard en ook Pierre Busé (sponsorcommissie) zijn zeer trots op het resultaat: "Het is hartstikke mooi om te zien dat onze -en dat van vele andere vrijwilligers- inspanningen geresulteerd hebben in deze mooie buitenbar. Ook heeft de club nieuwe muziekboxen aangeschaft waardoor er buiten ook weer fatsoenlijk muziek te horen is. Er zijn nog wensen genoeg, bijvoorbeeld een overkapping, maar dit maakt ons terras weer wat completer en gezelliger! Nu maar hopen dat het weer meezit en dat we de aankomende tijd lekker kunnen genieten op ons terras!"

Macron
Na de opening werd er nog een mooi sponsorcontract getekend met kledingleverancier Macron. Namens Macron was Dennis van der Grijp degene die samen met onze voorzitter Arjan Maat en secretaris Gea Groenendijk het contract ondertekende. Macron prijkt nu met drie mooie borden langs het terras van de club.