Gezocht: een JO13-2 trainer (2017-2018)

23 april 2017 16:15

Voor het komende seizoen zijn we nog op zoek naar een trainer voor ons JO13-2 team.

Als trainer van VV Alblasserdam JO13-2 beschik je over een goede en heldere voetbalvisie. Je hebt te maken met een leergierige, talentvolle groep spelers en jouw ideeën kun je duidelijk overbrengen op de spelers zodat de spelers zich verder ontwikkelen.

Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent voor VV Alblasserdam een goed uithangbord naar alle partijen, zoals ouders, spelers en andere verenigingen; respect en sportiviteit zijn daarbij kernbegrippen. Je toont tevens betrokkenheid bij de rest van de vereniging. Verder beschik je over adequate leidinggevende capaciteiten. Coachen is je op het lijf geschreven en je bent in staat om je gedrag aan te passen als de situatie verandert. Je hebt TCIII of bereid deze te gaan volgen of je hebt ervaring in trainen en coachen van jeugdspelers.

Wij bieden je een uitdagende functie binnen onze voetbalvereniging. We hebben een professioneel team van trainers/leiders en een jeugd technische commissie. VV Alblasserdam is als vereniging hard aan het werk om het kwaliteitsniveau van de jeugd nog verder te verhogen en meent het nodige talent daarvoor in huis te hebben. We beschikken over een prima accommodatie en bijbehorende faciliteiten.

Geïnteresseerd of meer informatie?

Mail naar Patrick Kwakernaak ([email protected])