Pupil van de week: Kemal Saglam

26 april 2017 9:45

Zaterdag 29 april is Kemal Saglam uit JO13-2 pupil van de week bij de wedstrijd VVA-Heerjansdam

Kemal is 11 jaar en speelt met veel plezier in JO13-2. Naast voetballen zwemt en fietst hij ook erg graag. Hij wil graag voetballer worden, maar ook kapper. Kemal speelt graag als verdediger en dat is dan ook zijn plekkie in het team. Zijn favoriete Nederlandse club is Feyenoord en in het buitenland volgt hij graag Samsunspor en Besiktas. Zijn favoriete spelers zijn: Serkan Aykut , Gareth Bale en Ricardo Quaresma. Voor VVA speelt hij graag de wedstrijden en lekker schieten op het doel vindt hij het leukste om te doen.  Kemal zou het liefst nog vaker trainen bij VVA, hij denkt dat dat beter zou zijn voor de club. Zijn favoriete spelers bij de club zijn: Murat Elibol , Burak Mustafa Oglou , Mustafa Yildirim en Jesse Julicher. Het liefst gaat hij met Murat op de foto!

Kemal, veel plezier bij jouw wedstrijd: