Pupil van de week: Woutje Buijs

9 mei 2017 16:15

Bij de allerlaatste competitiewedstrijd van VVA 1 is Woutje Buijs de pupil van de week!

Woutje Buijs is 11 jaar en speelt in JO13-1. Hij speelt graag rechtsmidden in het veld maar Woutje draait ook voor keepen zijn hand niet om aangezien dat nu zijn positie in het veld is. Voetballen is het liefste wat hij doet en hij wil graag natuurlijk profvoetballer worden. Als dat niet lukt dat wil hij boekhouder worden. Zijn favoriete Nederlandse club is FC Groningen., in het buitenland is dat Bayern Munchen. Zijn favoriete speler is (hoe kan het ook anders) Danny Buijs (zijn vader ;) )Woutje is blij dat hij lekker voetbalt met zijn vrienden bij VVA en er hoeft wat hem betreft niets te veranderen.  Zijn favoriete VVA-speler is Jesse Julicher en hij wil graag met de hoofdtrainer Dennis Schoonewil op de foto! Woutje wil wel nog een keer graag helpen met verkopen achter een kraampje op de club!

We wensen je veel plezier bij de wedstrijd: