O19-1 strijdt voor promotie naar de 4e divisie!

10 mei 2017 22:15

O19-1 heeft zich zaterdag 6 mei geplaatst voor nacompetitie voor promotie naar de 4e divisie. Een hele knappe prestatie van de mannen!

Dit werd natuurlijk uitbundig gevierd met elkaar en als beloning hebben zij gezellig samen gegeten op de club. Martin Buijs van restaurant 't Raedhuijs zorgde voor deze leuke geste.
Ook Dennis Schoonewil, Martin Broere, Arjan Maat, Ron Stout, Jan Buijs en Wim Spierings hebben de jongens getrakteerd op de nodige versnaperingen. Bedankt iedereen, dit is ontzettend gewaardeerd!

Aankomende zaterdag spelen de jongens hun eerste wedstrijd; thuis tegen TSC (Oosterhout) om 11.45uur. Steun de jongens langs de lijn!