Cursus KNVB Verenigingsscheidsrechter

12 juli 2017 12:30

Aankomend seizoen kun je weer meedoen aan de cursus om verenigingsscheidsrechter te worden!

In samenwerking met vv Papendrecht en vv de Alblas wordt er weer een VerenigingsScheidsrechter voor jeugdleden verzorgd door de KNVB. Wil jij ook meer leren over de regels en af en toe eens een pupillenwedstrijd kunnen fluiten? Geef je dan op bij Margareth Julicher ( [email protected]).

Alle bijeenkomsten zijn op woensdag, van 19.00-22.00 uur:

Lesdeel 1) 30 augustus
Lesdeel 2) 11 oktober
Lesdeel 3) 8 november
Lesdeel 4) 13 december (onder voorbehoud van voortgang praktijkdeel opleiding)

Geef je snel op; Mike Bosman, Dave Boele, Nassim Bousrima en ook Quinten Faasen doen al mee! Top jongens, zijn we blij mee!