Digitaal wedstrijd formulier: geef je juiste e-mailadres door!

12 juli 2017 15:15

Aankomend seizoen gaan we werken met het digitale wedstrijdformulier. Belangrijk hierbij is dat wij je juiste e-mailadres hebben!

Mobiel digitaal wedstrijdformulier veldvoetbal
Voetbalverenigingen gaan met ingang van het nieuwe seizoen gebruik maken van de KNVB Wedstrijdzaken app. Dit is de app waarmee het wedstrijdformulier wordt vastgelegd en waarmee spelers zich kunnen legitimeren met een digitale wedstrijdpas. Ook wij gaan hiermee werken het het invullen van het wedstrijdformulier zal voortaan uitsluitend via de Wedstrijdzaken-app gaan. Het mobiel digitaal wedstrijdformulier is onderdeel van de Wedstrijdzaken-app. Deze app is beschikbaar voor iOS en Android en voor iedereen te downloaden.

Leden die in de KNVB Wedstrijdzaken app willen inloggen (of in de voetbal.nl-app!), moeten zich in de app registreren met een e-mailadres. Het is belangrijk dat hiervoor het e-mailadres wordt gebruikt dat bekend is bij de vereniging. Want alleen met dat e-mailadres herkent de app het lid. Zorg er daarom voor dat je e-mailadres in Sportlink Club is geregistreerd waarmee je gebruik wilt maken van de app(s). Ontbreekt een (juist) e-mailadres bij een lid, dan kan die persoon niet inloggen in de apps en dat willen we uiteraard voorkomen.

Geef daarom zo spoedig mogelijk je juiste e-mailadres door aan de ledenadministratie door een e-mail te sturen aan: [email protected]

Mochten er verder nog zaken zijn die we in onze administratie dienen aan te passen vernemen we het graag. (bijv. telefoon of woonadres veranderd?)

Ook moet er op de digitale spelerspas een recente foto zitten. Geen (recente) foto op je spelerspas? Mail dan een (portret)foto naar [email protected] Graag niet groter dan 25 tot 102 kb.

Meer info over de app lees je hier: http://www.knvb.nl/downloads/bestand/11484/2017-06-22-handleiding-appmdwfteamleden