In memoriam: Jan Beenhakker en Henk van Oudheusden

22 augustus 2017 22:30

Deze maand zijn helaas twee dierbare leden overleden. Op 3 augustus Jan Beenhakker en op 17 augustus Henk van Oudheusden. Zij waren beiden van grote betekenis voor de club.

Zowel (lid van verdienste) Jan als Henk hebben ontzettend veel betekend voor de club.
Als voetballer was Jan een snelle rechtsbuiten in het eerste van VVA. Jarenlang is hij pachtbaas en barkeeper van de kantine geweest op de andere kant van het hoofdveld.
Jan is ook heel wat jaren jeugdtrainer geweest en was vooral de grondlegger en maarliefst 10 jaar trainer van het damesvoetbal.

Henk was ook van alle markten thuis: hij heeft een aantal jaren in het jeugdbestuur gezeten, heeft samen met zijn vrouw achter de bar gestaan, is leider van het 1e elftal geweest en heeft samen met Rinus Vogel een aantal jaar het clubblad gemaakt. De laatste jaren was hij zeer actief in de onderhoudsploeg en hielp hij mee met het belijnen van de velden.
In de rouwkaart van Henk nog een mooi dankwoord voor VVA van hem:

Voor beiden heren heeft de selectie van VVA gespeeld met rouwbanden en is er minuut stilte gehouden als eerbetoon en nagedachtenis aan deze 2 fantastische leden.