Selectie en JO19-1 genieten van gezellig en sportief trainingskamp

15 januari 2018 18:15

De selectie en JO19-1 zijn van vrijdag 12 tot en met zondag 14 januari op trainingskamp geweest.

De boys van JO19-1 verbleven in Burgh-Haamstede en de mannen van de selectie in Arnhem. Beide teams wisten sport, plezier, ontspanning en teambuilding goed te combineren.

Zo werd er bij JO19-1 getraind, een tafeltennistoernooitje gespeeld, een oefenwedstrijd afgwerkt (die met 1-7 werd gewonnen) gestreden op de bowlingbaan, uitgegaan en een zaaltoernooitje gespeeld. De begeleiding heeft laten weten dat iedereen moe maar voldaan thuis is gekomen en dat het een heel geslaagd weekend geweest is!
Klik hier voor een fotoverslag

Ook de mannen van de selectie hebben het prima naar hun zin gehad. Ook zij trainden, speelden de voetbalquiz van trainer Dennis, hebben een oefenwedstrijd gespeeld, lieten zich opsluiten in een escaperoom en gingen uit. Zelfs onze voorzitter heeft nog 15 minuten meegedaan in de wedstrijd! Dat was helaas geen gouden wissel want de wedstrijd werd verloren met 5-4. :) Al met al een geslaagd en gezellig weekend.
Klik hier voor het fotoverslag

WIJ DANKEN IEDEREEN HARTELIJK DIE DIT WEEKEND MEDE MOGELIJK GEMAAKT HEBBEN! Zonder sponsoren en vrijwilligers/begeleiding was het niet mogelijk geweest!! Het was top! Dank jullie wel!

Lees meer over:
trainingskamp