Activiteiten 90-jarig jubileum

17 januari 2018 22:00

1928 - 2018: VVA bestaat dit jaar 90 jaar! En dat vieren we met diverse activiteiten voor jong en oud.

Ons jubileum jaar gaat van start met een activiteit "uit oude doos".  Aanstaande zaterdag 20 januari gaat een groot deel van onze pupillen naar de Drunense Duinen voor een gezellige sport en spel dag! De pupillen van JO9 tot en met JO13 en hun begeleiders vertrekken om 09.00 u vanaf Souburgh met twee bussen naar het schitterende "Nationaal Park de Loonse en Drunense duinen". In het gebied worden er diverse sport en spelactiviteiten gedaan onder begeleiding van de trainers en leiders. Rond 14.00 uur zal de groep terugkomen op de club en wordt er gezellig gezamenlijk nog een patatje gegeten. Rond 16.00 uur kan iedereen moe maar voldaan naar huis. Dit gaat vast en zeker een fantastische activiteit worden!

Er zijn voor aankomende maanden nog meer activiteiten gepland:, noteer ze in de agenda! :)

vrijdagavond 9 maart: VVA voetbalquiz:  de jubileum editie
vrijdagavond 6 april:  FIFA toernooi voor O15-O17-O19 en senioren
maandag 7 mei: (DE jubileumdatum) opening fototentoonstelling (ism historische vereniging)
vrijdagavond 22 juni: Reünie avond met wedstrijdje oud VVA-spelers
zaterdag 23 juni: feestelijke Slotdag met speciaal jubileumprogramma
Er komt ook nog een aparte activiteit voor de O7 en O8 pupillen.
Houd website en onze social media kanalen in de gaten voor verdere informatie over de diverse activiteiten!

Voor de feestelijke slotdag zoeken we nog mensen die met ons mee willen denken voor de precieze inhoud voor die dag. Wilt u helpen hier een onvergetelijke dag van te maken? Meld u zich dan aan via een mailtje naar [email protected]!
Na de zomervakantie willen we nog een aantal leuke activiteiten organiseren, maar daar hebben we nog geen concrete ideeën voor. Wie dat wel heeft mag ze gerust mailen naar bovenstaand emailadres.

Als jubileumcommissie kijken we ontzettend uit naar komende tijd. 90 jaar bestaan is iets om trots op te zijn en we hopen natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen dit met ons meevieren de komende tijd!

Koos van Steenis
Jacob Kappen