Veiligheid sportpark

8 maart 2018 7:45

Op het sportpark en bij onze vereniging zijn er extra veiligheidsmaatregelen getroffen

Veiligheid is een belangrijk item. Er zijn steeds meer meldingen van overlast op het sportpark zelf en ook bij ons zijn er onwenselijke situaties geweest. Vanuit de gemeenschappelijke regeling (beheer sportpark Souburgh) worden er aanpassingen op het sportpark gerealiseerd. Onder andere meer hekken rondom de Atletiek en er wordt gekeken naar betere/meer verlichting. Mocht dit niet afdoende blijken dan wordt er wellicht over het sportpark camerabewaking gehangen. .

Ook wij als vereniging hebben maatregelen getroffen in de vorm van camera bewaking. Toch willen we iedereen erop wijzen om geen waardevolle spullen achter te laten in de kleedkamers en op trainingsdagen de kleedkamers op slot te draaien. (in overleg met trainers). Wie als laatste de verening verlaat moet er zeker van zijn dat alles goed afgesloten is. Check kleedkamerdeur, kantine deur en toegangshek!

Samen zorgen we voor een veilige omgeving voor zowel leden als onze bezoekers!