Welkom op de nieuwe website!!

9 augustus 2016 12:45

Het heeft wat voorbereidingen gekost, maar eindelijk bezoekt u nu onze nieuwe website! We zijn heel trots op dit resultaat. Niet alleen op de pc/laptop maar nu ook een gebruiksvriendelijke site op tablet en smartphone! Door een koppeling met de KNVB-database worden programma, uitslagen en standen automatisch en snel gepubliceerd. Dit werd bij de oude site allemaal handmatig ingevoerd, u begrijpt dat dit alleen al een reden was om te veranderen. Maar er is meer!

De mogelijkheden van deze site zijn legio, maar dat zult u snel zelf ervaren. Zo kunt u reageren op berichten en is het bijvoorbeeld mogelijk om de afgelastingen van trainingen en wedstrijden van je eigen of favoriete team per sms of mail te ontvangen. Social Media is geïntegreerd en het is zelfs mogelijk om onder het kopje "VVA-verkoophoek" uw nog bruikbare sportartikelen te koop aan te bieden.

Hoewel de site al behoorlijk "staat" wordt er continu aan gewerkt. Een website is natuurlijk een "dynamisch" iets. De beheerders van de site doen dit zoveel mogelijk maar bezoekers zelf kunnen ook foto's en video's uploaden! Dit kan onder de eigen teampagina. Daarnaast is het ook mogelijk om wedstrijdverslagen te uploaden. Daar is wel een apart gebruikersaccount voor nodig. Wie dit per team op zich wil nemen kan een mailtje sturen naar: [email protected].

We zijn altijd blij met opbouwende kritiek, dus mail gerust suggesties.

Deze site voorziet zowel aan de voor- als achterkant (belangrijk voor de beheerders) vele gebruiksvriendelijke mogelijkheden. Neem even de tijd om de site te leren kennen, het is echt de moeite waard! En laat gerust een berichtje achter in ons gastenboek, vinden we leuk!