VVA wint mooi bedrag in Rabo Clubkascampagne

10 mei 2018 22:00

Maandag 7 mei zijn in Landvast de cheques uitgereikt aan de verenigingen en stichtingen die mee hadden aan de Rabo Clubkascampagne.

Ook wij hadden meegedaan en iedereen opgeroepen te stemmen op ons project (dugouts voor veld 3 en 4). Iedereen die lid is van de Rabobank heeft een link gekregen waarmee men kon stemmen.  Dat heeft geresulteerd tot het mooie bedrag van € 591,- voor VVA. Volgend jaar doen we natuurlijk weer mee en hopen op nóg meer stemmen. Bankiert u bij de Rabobank en nog geen lid? Vraag het dan aan! Het lidmaatschap is gratis en u kunt volgend jaar stemmen op onze club! :) Iedereen die dit jaar op ons gestemd heeft: BEDANKT!! We kunnen er geen nieuwe dugouts van kopen, maar het is een mooie start van het spaarpotje.