Pupil van de week: Kevin van Keulen

22 mei 2018 10:30

Bij de allerlaatste competitiewedstrijd van VVA1 is Kevin van Keulen de pupil van de week!

Kevin is 8 jaar en zit in groep 4. Hij speelt in JO9-1 en dan het liefste als linksvoor, maar soms speelt hij ook linksachter. Naast voetballen vindt Kevin het ook leuk om te gamen. Later wil hij graag architect worden. Zijn favoriete voetbalclub is Feyenoord en in het buitenland is dat Barcelona. Messi is zijn favoriete voetballer. Hij vindt het leuk om voor VVA te scoren en wat hem betreft hoeft er niks te veranderen bij de club. Hij houdt van dribbeloefeningen dus dat wil hij graag doen tijdens de trainingen. Hij heeft geen favoriete VVA speler en wil met het hele team op de foto!

We wensen Kevin veel plezier bij de wedstrijd: