Feestelijke jubileumslotdag!

20 juni 2018 9:00

Zaterdag 23 juni organiseren we een feestelijke jubileumslotdag voor al onze leden! Leuk en gezellig voor jong en oud!

Het seizoen zit er alweer op! Het is een feestelijk seizoen vanwege ons 90 jarig jubileum dit jaar. Daarom is er ook een feestelijke jubileumslotmiddag op zaterdag 23 juni, waarbij we hopen op zoveel mogelijk deelnemers. Ruim 100 mensen hebben zich al aangemeld voor de meerkamp. De voorinschrijving hiervoor is gesloten maar mocht je toch nog mee willen doen: kom om 13 uur naar de club om in te schrijven!

Vanaf 13.45 starten we met een hele leuke meerkamp met diverse onderdelen die leuk zijn voor jong en oud:  oa. Bierpul schuiven - Stormbaan - Zeepbaan - Hanengevecht - Doel met gaten- Bowlen en nog diverse andere leuke en sportieve onderdelen. Ook staat er een extra springkussen voor de allerkleinsten onder ons.

Er is live muziek van de Alblasserdamse band "The Rotations" vanaf 16.00u en onze eigen DJ Martinez zal vanaf een uur of 18.30uur de muziek verzorgen.

Vanaf 17.00u is het barbecue-buffet open. Daarnaast is natuurlijk ook nog de fototentoonstelling te bewonderen en verkopen we sportkleding voor kleine prijsjes!

Kortom alle reden om naar de club te komen, en dit seizoen feestelijk met ons af te sluiten!
Vragen? mail naar: [email protected]