Pupillenthuistoernooi omgedoopt tot het Jaap Mennema Pupillen toernooi

5 juni 2018 15:15

Al vele jaren organiseert onze toernooicommissie een bijzonder leuk en gezellig thuistoernooi voor de O9-pupillen. (voormalig F-toernooi). Vanaf dit jaar gaat dit toernooi door het leven als het "Jaap Mennema Pupillentoernooi".

De heer Jaap Mennema is helaas in mei 2016 overleden. Hij was een zeer betrokken VVA-supporter. Hij heeft vele jaren een positief kritische bijdrage geleverd aan onze vereniging en was een bijzonder plezierige gesprekspartner met een adviserende rol binnen verschillende geledingen van de club.

Vanwege zijn loyale betrokkenheid heeft het bestuur besloten -in overleg met de familie van de heer Mennema- het voormalig F-thuistoernooi te hernoemen naar het Jaap Mennema Pupillen toernooi en wordt er gespeeld voor de Jaap Mennemabokaal. Op deze manier eren wij een zeer gewaardeerd lid die een blijvende herinnering verdient.

Zaterdag 9 juni doen onze O9 pupillen dus voor de eerste keer mee aan het Jaap Mennema Pupillentoernooi. Naast onze eigen O9 teams doen ook de pupillen mee van:
Nieuw-Lekkerland, RKsv RCD, Sliedrecht, De Alblas, Pelikaan, Wilhelmina, Wieldrecht, Oranje-Wit, VVGZ, Leonidas, Ameide en GJS.