Feestelijke afsluiting seizoen 2017-2018

24 juni 2018 22:30

Het seizoen 2017-2018 is zaterdag 23 juni onder perfecte condities feestelijk afgesloten; veel deelnemers, heerlijk weer, toffe meerkamponderdelen, enthousiaste vrijwilligers, een heerlijke en goed verzorgde barbecue, live muziek en een bezoekje van de burgemeester met super leuk nieuws.

We hadden ons geen beter einde van dit feestelijke seizoen kunnen wensen. Veel mensen deden enthousiast mee aan de Meerkamp die dit jaar bestond uit enkele bekende maar ook weer nieuwe onderdelen. Er werd gretig gebruik gemaakt van de buikschuifbaan en ook vond niemand het erg om van de "hanenbalk" geknald te worden en in t badje te belanden. Een welkome verfrissing op de warme middag. Na afloop van de Meerkamp nam voorzitter Arjan Maat het woord om afscheid te nemen van Martijn Baan die na jarenlange inzet nu stopt als keeperstrainer. Daarnaast bedankte Arjan ook de toernooicommissie (Frank Bosch, Marco Cornelisse en Erik Dijkema) die dit jaar ook weer enorm veel werk verzet heeft in de drukke mei en juni maanden èn ook geholpen hebben bij de organisatie van de Meerkamp. Als laatste bedankte hij de jubileumcommissie die dit seizoen de jubileumactiviteiten voor haar rekening nam.

Burgemeester Paans kreeg het woord en na de felicitaties overhandigde hij twee lederen voetballen aan Arjan en had nog meer leuk nieuws: ter ere van onze verjaardag krijgt de club 2 of 3 nieuwe speeltoestellen om ons speelplaatsje naast de tribune op te knappen. Deze speeltoestellen komen uit Alblasserdamse wijken die opgeknapt gaan worden. Daarbij worden de speeltuintjes ook opgeknapt. Sommige speeltoestellen zijn nog prima in orde en in het kader van hergebruik dus geschonken aan onze vereniging. Deze geste werd natuurlijk onder luid applaus ontvangen. Burgemeester Paans ontving van ons nog de mooie jubileum paraplu en de welbekende VVA-sjaal, die hij ondanks het warme weer toch mooi om deed! ;)

Hierna volgde de prijsuitreiking en kon het BBQ- buffet geopend worden, waar iedereen smakelijk van heeft gegeten. De Alblasserdamse band "the Rotations" zorgde voor de muziekale gezelligheid, gevolgd door onze eigen DJ Martinez (Martijn Vink). Het bleef nog lang gezellig op het terras. Later op de avond nam Marco Cornelisse (namens JO17-2) de "Rinus Verkaik Wisselschaal" voor het netste team vanwege het goed omgaan met ons materiaal.  Damiën Buwalda ontving de wisselbeker voor selectietopscorer. Zijn broer Beau nam voor hem de prijs in ontvangst.

Wij kunnen niet vaak genoeg benadrukken hoe blij we zijn met alle vrijwilligers die zoveel werk verzetten voor de vereniging gedurende het hele seizoen. Een vereniging ben je samen en dat was op de slotdag maar wát duidelijk! Dank allen!!

En niet te vergeten firma
MAAT voor de logisitiek hulp en gebruik van de podiumwagen. Ook De Touwbaan Buurtsuper voor het mede mogelijk maken van de barbecue!

(onder deze foto's nog een link naar meer foto's)

Klik hier voor meer foto's