Gea Groenendijk èn Margareth Julicher zijn genomineerd voor Clubheld van het jaar!

9 november 2018 8:30

Het AD is op zoek naar de clubheld van het jaar. De clubheld van het jaar kan 10.000,- euro winnen voor de vereniging. Breng ook je stem uit en maak kans op mooie prijzen! Onze secretaris Gea èn wedstrijdsecretaris Margareth staan tussen de genomineerden in onze gemeente!

Stemmen
Vanaf nu kan heel Nederland stemmen op genomineerden clubhelden. Ook jij! Vergeet dus niet ook nog een stem uit te brengen op jouw clubheld. En wil je dat jouw clubheld wint? Roep dan al je vrienden, clubleden en familie op ook te stemmen. Want hoe meer stemmen jouw clubheld krijgt, hoe groter die kans op €10.000 voor de club. Stemmen is geheel gratis! Stemmen kan tot en met 30 november 2018, 12.00 uur

KLIK HIER OM TE STEMMEN

Stemmers kunnen ook winnen
Stemmers maken kans op het winnen van een prachtige voetbalreis voor 2 personen naar de Premier League wedstrijd Liverpool – Chelsea, datum: 13-15 april 2019

De gemeentewinnaars
In iedere gemeente wint de clubheld met de meeste stemmen. Er wordt tijdens de stemperiode een aantal keer een tussenstand gepubliceerd, zodat je kunt zien hoe jouw clubheld er voor staat. Om een gemeentetitel te kunnen winnen zijn wel minimaal 50 stemmen nodig.

De regiotitels
De 15 regiowinnaars worden verkozen door de redacties van de betreffende dagbladen. De redactie kiest uit de 3 gemeentewinnaars met de meeste stemmen van de regio de winnaar van de regio. De regiowinnaar maakt vervolgens kans om de landelijke winnaar te worden en die wint € 10.000,- voor de vereniging. Zorg dus dat jouw clubheld tot de 3 gemeentewinnaars met de meeste stemmen van de regio hoort. De regiowinnaars zijn uiterlijk bekend op vrijdag 7 december 2018.

Award Uitreiking half december
Op 17 december is de feestelijke Award Uitreiking. Op deze avond komen alle regiowinnaars bij elkaar en mogen zij de deskundige jury overtuigen waarom hij of zij de titel Clubheld van de Amateursport 2018 verdient. Alle regiowinnaars dienen op deze avond aanwezig te zijn om kans te maken op de hoofdprijs van €10.000,- voor de club. De deskundige jury selecteert op die avond de landelijke winnaar. De regiowinnaars die op plek 2 t/m 15 eindigen ontvangen natuurlijk ook een mooie prijs.

Bron: Ad.nl