Grote Club actie verlengd: uiterlijk 24 november lotenboekjes inleveren!

10 november 2018 19:15

De grote Club Actie is verlengd! (Ver) Koop dus nu nog loten voor de vereniging!

We kunnen nog twee weken Grote Club actie loten (ver)kopen!  80% van de verkoop komt ten goede aan onze vereniging en je maakt ook nog eens kans op €100.000,- en vele andere fantastische prijzen! Kijk op deze website voor alle prijzen.

Bovendien scoort het best verkopende jeugdteam (JO7 tm JO19) een patatje+snack voor alle spelers en voor het best verkopende seniorenteam staan na een wedstrijd naar keuze 4 pitchers klaar!

Lotenboekjes kunnen uiterlijk 24 november ingeleverd worden bij Gea Groenendijk en/of Margareth Julicher.  Zij hebben ook nog enkele lege boekjes in de bestuurskamer, dus loop even langs mocht je ze nog nodig hebben!