Pupil van de Week: Mauro van der Steen

19 november 2018 8:45

Zaterdag 24 november is Mauro van der Steen uit JO9-3 pupil van de week bij de wedstrijd VVA-SVW!

Mauro is 8 jaar en zit in groep 4 van de basisschool 't Nokkenwiel. Bij VVA speelt hij in JO9-3 en dan het liefste in de aanval. Meestal speelt hij daar ook: als linkeraanvaller of net achter de spits. Voetballen is zijn lust en zijn leven, dat is dan ook het enige wat hij doet en later wil hij (hoe kan het ook anders) profvoetballer worden! Zijn favoriete club in Nederland is Feyenoord en in het buitenland is dat FC Barcelona. Robin van Persie is zijn favoriete speler. Bij VVA keek Mauro altijd op tegen Maarten de Zeeuw, hij vindt het jammer dat hij weg is. Maar dit seizoen kijkt hij graag naar Michael Lambermont en wil graag met hem op de foto!
Voor Mauro is voetballen het belangrijkste wat er is maar heeft onlangs ook genoten van een rondleiding in de Kuip met zijn team en heeft ook enorm zin in het Sinterklaasfeest.

Wij wensen Mauro heel veel plezier bij de wedstrijd: