Pupil van de Week: Dylan van Reede

5 december 2018 13:00

Dylan van Reede uit JO13-1 is pupil van de week bij de wedstrijd VVA- Streefkerk op zaterdag 8 december!

Dylan is 12 jaar en zit in groep 8 van de Anne Frank School in Papendrecht. Hij speelt bij ons in de JO13-1 het liefste rechts voor, maar meestal zet trainer Leroy Naaktgeboren hem links voor. Naast voetballen vindt Dylan het ook leuk om te gamen. Hij weet nog niet precies wat hij later wil worden maar in ieder geval iets met techniek. Zijn favoriete Nederlandse voetbalclub is Ajax en in het buitenland is dat Juventus. Christiono Ronaldo is zijn favoriete voetballer en bij VVA zijn dat Glenn de Jong en Leroy Naaktgeboren natuurlijk ;). Dylan heef t erg naar zijn zin bij de club en vindt de sfeer leuk en de traiiningen goed bij VVA. Hij vond de Drunense Duinendag helemaal super en hoopt dat er weer zoiets gaat komen.  Ook wil hij wel graag binnentrainingen.

Dylan, wij wensen jou heel veel plezier bij de wedstrijd als pupil van de week!