In Memoriam: Ralph Faasen

10 februari 2019 21:15

Vrijdag 8 februari bereikte ons het droevige bericht dat oud-bestuurslid Ralph Faasen is overleden

Ralph heeft zich jaren actief ingezet voor onze vereniging. Begon als speler bij de club, is leider geweest bij de teams van zijn zoons. Hij heeft jarenlang de keeperstrainingen verzorgd en is bestuurslid geweest (voorzitter kantinecommissie). Hij hielp op de club waar hij kon. Hij was een VVA-er in hart en nieren.

Ralph zittend in het midden

Ralph als leider

Tijdens de ALV in 2015

Tijdens een slotdag

Ter nagedachtenis aan Ralph heeft de vlag zaterdag 9 februari half stok gehangen en hielden de thuisspelende ploegen een minuut stilte in acht voor de aftrap. Het eerste en tweede elftal speelde uit maar heeft ook een minuut stilte in acht genomen. Zaterdag 16 februari speelt het team van zijn zoon Quinten (O17-2) met rouwbanden om en neemt natuurlijk een minuut stilte in acht. Ook de andere thuis spelende teams herdenken hem weer.

Onze innige deelneming gaat natuurlijk uit naar zijn vrouw Antoinette en zijn zoons Geoffrey, Shaquille en Quinten. Maar ook alle andere dierbaren die Ralph moeten missen in hun leven wensen wij veel sterkte

3 maart 1970 - 8 februari 2019
(foto: Henk Mes TTVA)