Pupil van de Week: Julien Schoonewil

12 februari 2019 9:30

Pupil van de week aanstaande zaterdag bij de wedstrijd VVA-Hardinxveld is Julien Schoonewil!

Julien is 8 jaar en zit in groep 4 van basisschool 't Nokkenwiel. Hij speelt in JO9-2 als keeper. Dat is dan ook zijn favoriete plekkie! (hoe kan het ook anders ;) ) Zijn hobbies zijn voetballen en gamen. Later wil hij graag beroemd worden als DJ. Julien zijn favoriete voetbalclub is Feyenoord en in het buitenland is dat FC Barcelona.  Zijn favoriete speler is Lionel Messi.  Zijn favoriete selectiespelers bij VVA zijn Glenn en Claudy en hij wil dan ook graag met hun op de foto. Julien vindt het heel gezellig op de club omdat er altijd veel mensen zijn die hij kent.  Hij zou wel graag willen dat de club een eigen Playstation krijgt.  Hij vindt de activiteiten op de slotdag altijd erg leuk; dat zou wat hem betreft wel vaker georganiseerd mogen worden!

Wij wensen jou heel veel plezier bij de wedstrijd Julien!