Gezellige editie "Alblassy"

25 februari 2019 9:45

Vrijdag 22 februari vond weer de jaarlijkse Alblassy plaats in de kantine van vv Alblasserdam.

Er waren dit keer 35 deelnemers, die eerst hun wedstrijden in pouleverband afwerkten. Van elke poule gingen de beste twee door naar de knock-out ronde.

Het toernooi is uiteindelijk gewonnen door Danny van de Linden. Hij won in de finale met 5-3 in legs van Boy van Dijk. De derde plek was voor Vigo van der Kuijl. Hij won zijn wedstrijd van Taco de Jong.

Er werd ook nog gespeeld om een verliezersronde. Die is gewonnen door Hans Romeijn. Hij won de finale met 3-0 tegen Stefan van de Berg.

De hoogste finish is gegooid door Danny van de Linden met de een na hoogste uitworp: 167.

Winnaarsronde

1e Danny van de Linden, beker + 100 euro

2e Boy van Dijk, beker + 50 euro

3e Vigo van der Kuijl, beker + 25 euro

Verliezersronde

1e Hans Romeijn, 10 euro

2e Stefan van de Berg

De Alblassy is mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsers: Hairdesign Desiree, S3 Staff, Damdorp Barbershop, Het Raedhuys, Bochanen en zn en Kusters Montage.

Grote dank gaat ook uit naar Erik Dijkema voor de organisatie van het toernooi en Jos Veth, die de dartbanen in elkaar zet. Het was weer top geregeld mannen!