In Memoriam: Jan Piet Stout

25 februari 2019 15:00

Zondag 24 februari ontvingen wij het zeer verdrietige bericht dat ons gewaardeerde lid en vrijwilliger Jan Piet Stout is overleden.

Jan Piet was een VVA-er in hart en nieren. Hij is jarenlang leider geweest bij diverse teams tot de veteranen aan toe. Verzorgde lange tijd de kantinediensten op de maandagen. Tot het laatst toe was hij één van de drijvende krachten bij het raddraaien in de rust bij de wedstrijden van ons eerste elftal en het jaarlijkse boutdraaien in december. Hij deed dit alles altijd samen met zijn dierbare vriend Nico Boon.

De laatste jaren was hij óók nog uitstekend penningmeester van de kantinecommissie. Hij verleende hand en span diensten bij diverse activiteiten.  En natuurlijk trouwe supporter bij zijn kleinkinderen. Tijdens de nieuwjaarsreceptie dit jaar werd hij gehuldigd tot vrijwilliger van het jaar 2018.
22-1-1949 * 24-2-2019 ---- Jan Piet gaat ontzettend gemist worden ----

Onze innige deelneming gaat uit naar zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen:
Greetje - Brigitte en Charlo, Michon & Megan
Emile en Marjan, Roan, Jona & Novi en andere dierbaren die hem moeten missen.

En natuurlijk wensen wij "onze" Nico ook heel veel sterkte toe bij het gemis van zijn VVA-maat.

Jan Piet zal op gepaste wijze herdacht worden op zaterdag 9 en zaterdag 16 maart. Onze vlag zal halfstok hangen en er wordt een minuut stilte gehouden voor aanvang van de wedstrijden.