Nieuwe penningmeester: Matthijs Kleijwegt

10 maart 2019 12:15

Matthijs Kleijwegt neemt de werkzaamheden van Niels Vogel over en zal de eerstkomende ALV verkiesbaar worden gesteld voor de functie van penningmeester. Het bestuur is Niels zeer dankbaar voor zijn nauwkeurige werk en inzet de afgelopen jaren. Hieronder stelt Matthijs zichzelf voor.

Mijn naam is Matthijs Kleijwegt 24 jaar, woonachtig in Nieuw-Lekkerland. Ik studeer aan de universiteit in Tilburg en begin in september dit jaar aan m’n master in Finance & InvestmentsDaarnaast werk ik voor een research & consultancy bedrijf in Rotterdam en hockey ik voor HC Souburgh.

Via m’n vrienden Bart en Maarten de Zeeuw ben ik in contact gekomen met VVA. Bijna elke zaterdag kwam ik kijken bij het 1e en al gauw ervaarde ik de open sfeer die heerst op de club. Nadat ik een paar jaar terug mee heb gedaan aan het bedrijventoernooi van VVA kwam ik steeds meer in contact met de mensen van de club. Deze contacten en de gezellige sfeer hebben ertoe geleid dat ik nu als penningmeester aan de slag ga voor VVA.

Ik kijk ontzettend uit naar deze leuke uitdaging en hoop mijn steentje bij te kunnen dragen aan de ontwikkeling van VVA.

Matthijs is te bereiken via email: [email protected]