Pupil van de Week: Syl Boelhouwers

25 maart 2019 9:15

Bij de thuiswedstrijd van VVA 1 tegen Unitas 1 op zaterdag 30 maart aanstaande is Syl Boelhouwers de pupil van de week!

Syl Boelhouwers is 9 jaar en zit in groep 6 van basisschool 't Nokkenwiel.  Syl is een alleskunner want hij speelt op verschillende posities in de JO10-1. Het voelt zich het beste thuis op het middenveld.  Voetballen en buitenspelen met vrienden doet hij het liefste . Later wil hij graag profvoetballer of kok worden. Zijn favoriete voetbalclub is Feyenoord en in het buitenland zijn dat Manchester United en Barcelona. Syl geniet van de trainingen en dat zijn vrienden bij VVA voetballen, Hij zou wel graag wat meer techniektrainingen willen, verder hoeft er niks te veranderen volgens Syl. Zijn favoriete profspeler is Messi, en bij VVA is dat Beau Buwalda, met hem wil hij dan ook graag op de foto.

Syl, Wij wensen jou heel veel plezier bij de wedstrijd: