Raboclubkas campagne: dugouts voor veld 4. Stem dit jaar voor nieuwe doelen!

28 maart 2019 13:00

Ben je lid van de Rabo en heb jij een stemcode ontvangen in je mailbox? Stem dan op onze club!

We hebben de bijdrage dit jaar hard nodig voor nieuwe voetbaldoelen! En dat bedoelen we dus letterlijk nieuwe doelen!

Van de bijdrage van vorig jaar van de Raboclubkas campagne hebben onze geweldige onderhoudsmannen dugouts kunnen maken bij het vierde veld. Wat een kanjers zijn het toch hè?!
Het jaar daarvoor konden we mede door de bijdrage het dak laten repareren. En daarvoor supertoffe trainingsmaterialen aanschaffen! Met de Raboclubkas campagne worden doelen werkelijkheid! En dit jaar hebben willen we de bijdrage gebruiken voor nieuwe voetbaldoelen.