Talenten krijgen kans bij Sparta en Excelsior

31 maart 2019 14:00

Met enige regelmaat krijgen VVA-talenten een kans bij profclubs (of de amateurtak daarvan). Onlangs zijn meerdere jongens gezien en krijgen de kans hun talenten daar verder te ontwikkelen.

Sinds dit seizoen spelen Tasos Garganis en Kristian Panajoti bij de 013 van Sparta. Zij laten weten dat t goed gaat en zij daar met veel plezier voetballen. Op de foto showen zij trots de gewonnen beker van een toernooi waar zij met Sparta aan meededen.

Volgend seizoen vertrekt Mees Bieren (JO11-1) naar Excelsior Rotterdam O12. Hij traint daar al iedere donderdag mee om te wennen aan 3x per week trainen. Hij maak het seizoen gelukkig af bij zijn voetbalvrienden van VVA.

Talent wordt dus gezien bij VVA! Wij wensen de jongens veel succes en plezier bij hun nieuwe clubs!