Trainersnieuws 2019-2020: Keeperstrainers en trainer JO19 bekend

24 april 2019 11:30

Achter de schermen wordt er natuurlijk al druk gewerkt aan de invulling van trainers voor volgend seizoen.

We zijn verheugd te kunnen melden dat alle keepers volgend seizoen getraind gaan worden door Michel Stoppelenburg en Elmar Bakema. Beiden vertrouwde VVA gezichten. Michel heeft natuurlijk zelf altijd in het doel gestaan en na zijn actieve keeperscarriere al heel wat jaren diverse teams en keepers getraind. Dit seizoen traint hij met succes en plezier de JO19-1, maar Michel heeft een groot keepershart en gaat dus volgend seizoen weer aan de slag als keeperstrainer.  "Het is een mooie uitdaging om met de talentvolle keepers die we hebben te gaan werken, daar heb ik veel zin in" meldt Michel.
Elmar is nog steeds actief als keeper en zal Michel ondersteunen bij de (jeugd) keeperstrainingen.

Voor de JO19-1 komt een oude bekende van ons te staan: Robin Klein keert terug na een jaartje bij RKSV RCD  de JO19-1 en JO19-2 te hebben getraind. Voor Robin was dit vorig jaar beter te combineren met zijn privéleven.  Eerder trainde Robin bij VVA al 2 seizoenen de JO15-1 en een seizoen de JO17-1.  "Ik ben verheugd om komend seizoen de JO19-1 te gaan trainen. Bij benadering van vv Alblasserdam, of ik komend seizoen terug wilde keren, was er geen twijfel bij mij en zijn we snel tot elkaar gekomen. Ook de hernieuwde samenwerking met hoofdtrainer Dennis Schoonewil en alle overige zeer betrokken mensen binnen de club, heeft mij doen besluiten terug te keren naar deze mooie vereniging., aldus Robin

Wij zijn blij met deze ontwikkelingen en wensen Michel, Elmar en Robin veel succes en plezier!