Wie komt er helpen met klussen?

18 juli 2019 7:30

Het voetbalseizoen 2018-2019 is weer voorbij en zoals gewoonlijk gaan we beginnen aan het groot onderhoud. In de loop van een seizoen gaan er dingen stuk en moeten gerepareerd of vernieuwd worden. Ook zijn we de afgelopen jaren goed bezig geweest met de renovatie van ons clubgebouw. Dit jaar zijn er weer veel dingen die moeten gebeuren en er zijn veel wensen. WIE KAN KOMEN HELPEN?!

Het voetbalseizoen 2018-2019 is weer voorbij en zoals gewoonlijk gaan we beginnen aan het groot onderhoud.  In de loop van een seizoen gaan er dingen stuk en moeten gerepareerd of vernieuwd worden. Ook zijn we de afgelopen jaren goed bezig geweest met de renovatie van ons clubgebouw.  Dit jaar zijn er weer veel dingen die moeten gebeuren en er zijn veel wensen (zie onderstaande lijst) maar om dit allemaal mogelijk te maken hebben we geld en mensen nodig. Geld hebben we kunnen reserveren door een goed budget op te stellen en door wat externe sponsoren.

Wij van het onderhoud kunnen het niet alleen, alles wat we kunnen doen dit jaar is afhankelijk van extra handen van vrijwilligers, dus van jullie want een vereniging ben je tenslotte samen en vele handen maken licht werk.

Heb je zin en tijd om een handje te helpen?  Geef dan door wanneer en waar je mee wilt helpen. Dit kan aan Koos van Steenis:  via mailadres [email protected] , WhatsApp 06-22247917 of even bellen.

Klussen die moeten gebeuren:

• Speeltoestellen plaatsen                                       juni
  • Dames WC voorste gedeelte betegelen                  juni
  • Kleedkamer 3 renoveren                                        juni beginnen
  • Nieuwe kunststof raamkozijnen kantine veldzijde   augustus
  • Div. kleedkamers witten en schilderen                    juni, juli, augustus
  • Staantribune schilderen                                         afhankelijk van het weer
  • Onkruid weghalen                                                  afhankelijk van het weer
  • Doelen en netten repareren                                   augustus
  • Reclameborden schoonmaken en vernieuwen         afhankelijk van sponsorcommissie
  • Diverse schilderwerkzaamheden                             juni, juli, augustus
  • Trap en bordes                                                      afhankelijk van het weer
  • Diverse andere klusje

Een hele waslijst met wensen die alleen maar gerealiseerd kunnen worden met jullie hulp! Kom ons alsjeblieft helpen: het maakt niet uit hoeveel of met wat want alle beetjes helpen.

We gaan overdag klussen, maar ook op de avonden of op de zaterdagen, afhankelijk van het aanbod van vrijwilligers. Als je denkt ik heb even tijd, bel mij dan even of we er zijn en kom helpen!

Namens het onderhoudsteam,
Koos van Steenis