Jaap Mennema Jeugdtoernooi weer goed verlopen

2 juni 2019 10:15

Zaterdagochtend 1 juni was onze club weer gastheer voor vele jeugdige voetballertjes. Ons jaarlijkse jeugdtoernooi stond op het programma

Al voor de 10e keer heeft onze toernooicommissie met als drijvende krachten Frank en Marco een puik toernooi nergezet. Springkussen, broodjes knakworst...aan alles was weer gedacht. Uitstekende weersomstandigheden en inzet van keuken en barvrijwilligers maakte het weer een topochtend voor de club! En uiteraard werden er weer lekkere wedstrijdjes gespeeld! Wij danken een ieder hartelijk die de kinderen weer een geweldig toernooi bezorgd hebben!

JO8-1 behaalde de 4e plaats in hun poule

JO9-2 de 5e plaats in hun poule

JO9-1 wist hun toernooi te winnen! Knappe prestatie van de boys!