Pupil van de Week: Suat Budak

13 oktober 2016 13:45

Bij de wedstrijd VVA 1 - Nieuwenhoorn 1 is Suat Budak uit JO11-1 pupil van de week!

Suat is 10 jaar een speelt meestal linksachterin bij JO11-1. Hij speelt graag in de verdediging!
Zijn hobby is natuurlijk voetbal, maar later zou hij graag bij een bank willen werken. Suat's favoriete Nederlandse club is Feyenoord en in het buitenland is dat Galatasaray. Zijn favoriete speler is Emre Mor. Bij VVA zijn Jesse en Claudy zijn favoriete selectiespelers, hij wil met hen ook graag op de foto! Suat vindt het leuk dat zijn broer ook bij VVA speelt en speelt het allerliefste alleen maar partijtjes!

Heel veel plezier Suat, bij VVA-Nieuwenhoorn als pupil van de week!!